מדיניות החזרי כספים ללקוחות בעקבות משבר הקורונה
לקוחות יקרים,
להלן מדיניות החברה בנושא החזרי כספים ללקוחות בשל היעדרות מפעילות כתוצאה ממחלת הקורונה ו/או בידוד עקב נגיף הקורונה.
עיקרי הנוהל:
• במידה ותתקבל הוראה לסגר, אשר נכפה כתוצאה מכוח עליון, תחזיר החברה את ימי הפעילות ללקוח בהתאם לימי הפעילות החסרים ו/או תזכה את הלקוח החל מהיום הראשון לסגר (בהתאם לשיקול דעתה).
לשאלות ותשובות בנושא משבר הקורונה >> לחץ כאן
• במידה והלקוח נעדר מעל 14 ימים ברציפות עקב מחלת הקורונה ו/או בידוד עפ"י הנחיות משרד הבריאות (לא בידוד עצמי), יאושר החזר בגובה 25% מהסכום ששולם בגין תקופה זו וזאת בהתאם למילוי טופס בקשה להחזר כספי והמצאת אישור רפואי מתאים. ההחזר הכספי יבוצע בתוך 45 ימי עסקים, בהתאם לאמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה - באשראי או בצ'ק.
• לא יינתן החזר כספי בגין היעדרות של פחות מ-14 ימים ברציפות.
• לא יינתנו החזרים בגין היעדרות מכל סיבה אחרת, לרבות נסיעה או חופשה משפחתית.
להורדת טופס בקשה להחזר כספי בשל בידוד / מחלת קורונה >> לחצו כאן